Pentru vizitatori si clienti

Produsele de pe acest blog se pot executa la comanda in culoarea si marimea dorita, dar si alte modele decat cele prezentate dupa cum doreste clientul si dupa diagrama data. Daca va place si va doriti un produs de pe blogul nostru nu ezitati sa ne contactati la adresa de e-mail camiro9269@yahoo.com sau tel. 0753 420 899

Multumesc!

Traducere/Translate

duminică, 6 iunie 2010

A MURIT UN VIS

A murit un vis
Si i-am ingropat samanta
In pamantul de pe care
Am cules impreuna flori.

A murit un vis
Si nu am varsat nicio lacrima
L-am pus in pamant
Si i-am ascultat durerea.

A murit un vis
Si i-am ingropat samanta.
Nu i-am cerut juraminte
Dar...cand vei veni
Am sa-i culeg rodul.

Poezie scrisa pe 25.02.2010 ora 14:28, dar publicata acum pt cineva drag

Niciun comentariu: